6 סיבות למה קטלוגים תדמיתיים הם מעצמת שיווק

tivol meirgraf

אנשים מתחברים לסיפורים. הם מגיבים כשהם מקבלים השראה. הצגת המוצרים שלכם בצורה סיפורית עוזרת לחבר את הקורא למותג שלכם ברמה הרגשית על מנת לעורר לפעולה.

צרכנים נהנים לקרוא ולדפדף בקטלוגים תדמיתיים מושקעים. משך הזמן הממוצע לקריאת קטלוג תדמיתי הוא רבע שעה, והצרכנים נוטים להחזיק בהם מספר שבועות. 

  1. קמפיין פרסומי עוצמתי

קטלוגים תדמיתיים לא רק מספקים את המוחשיות והעוצמה של דיוור ישיר, הם הפכו לחלק בלתי נפרד ממסע פרסום הכולל ערוצים, על ידי הצעת חוויה דיגיטלית ללקוחות. וזה לא הכול. קטלוגים תדמיתיים הם כלים יעילים לרכישות, ובמאמר זה, נסקור את ששת הסיבות העוצמתיות מדוע קטלוגים צריכים להיות חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית שלכם. 

המעצבים המקצועיים והמוכשרים של דפוס מאירגרף יעזרו לכם ליצור את הקטלוג התדמיתי שמתאים לאופי האישי והעסקי שלכם, כך שתוכלו להציע חוויית רכישה בעלת ערך גבוה יותר לציבור הלקוחות שלכם.

  1. קטלוגים תדמיתיים משפיעים על החלטות הרכישה

האם ידעתם שקטלוגים למעשה משפיעים יותר על החלטות הרכישה מאשר אתרי אינטרנט או מודעות טלוויזיה? הם רואים את המוצר מודפס בקטלוג וזה הופך אותו למוחשי יותר.  הלקוחות של דפוס מאירגרף מדווחים כי הקטלוגים שהם מפיצים גורמים ללקוחות שלהם להתעניין יותר במוצרים שהם משווקים, וגורמים להם לרכוש פריטים לאחר שראו אותם בקטלוג. 

הסיבה לכך היא שהשיווק המקוון הוא פסיבי, ואילו השיווק הישיר הוא פעיל, פרואקטיבי, ומאפשר לנמען לעשות איתו משהו. לנקוט פעולה. 

  1. אנשים קוראים קטלוגים ברמה עמוקה יותר

חוויית הרכישה לאחר קריאה והתרשמות ממוצר הופכת להיות כדאית יותר מבחינת לקוחות. קטלוג תדמיתי עוזר ליצור קשר טוב יותר עם הלקוחות, ומגביר את סיכויי הרכישה. זה קשור לפנייה רגשית אל אנשים, מעבר לפנייה עסקית. 

באמצעות סיפורים ותמונות, קטלוגים תדמיתיים לוקחים אנשים למסע או אפילו להרפתקה. לכן הם מעודדים מעורבות עמוקה יותר עם קמעונאים ומוצריהם.

  1. קטלוגים תדמיתיים הם משטח שיגור למסעות רכישה רבי ערוצים

קטלוגים תדמיתיים מציעים רעיונות חדשים. הם יוצרים מודעות ומעוררים צרכנים לקנות דרך ערוצים אחרים.

  1. קטלוגים מגשרים על הפער בין עולמות פיזיים ודיגיטליים

כאשר נייר ופיקסלים מתאחדים, דברים מדהימים יכולים לקרות. קטלוגים תדמיתיים מציעים את הפלטפורמה הפיזית המושלמת לשילוב טכנולוגיות דיגיטליות דינאמיות. 

טכנולוגיות אלה יכולות לעזור לכם לספק חוויות אינטראקטיביות מעוררות השראה מהדף, על מנת להניע את הצרכנים לחוויית מותג שהם יזכרו, כמו גם מודעות מוגברת לנכסים הדיגיטליים שלכם, כמו אתר האינטרנט שלכם, אפליקציות סלולריות, רשתות חברתיות, ועוד.

  1. קטלוגים מעוררים רגשות וחיבוקים חזקים וחיוביים

מתחושת הקטלוג על קצות אצבעותיכם וכלה ברגשות החזקים שמתעוררים למראה התמונות, קטלוגים תדמיתיים מעניקים לקוראים חוויה אמיתית ורב ממדית המגרה חושים מרובים בו זמנית. 

חוויות פיזיות אלה עוזרות ליצור זיכרונות וקשרים. קטלוגים גם מעודדים את הקוראים לנסות אפשרויות שונות, ומסייעים בהפגת הלחץ היומיומי.

יצירת קשר מהירה

בחזרה לבית הספר

מבחר מוצרי חזרה לבית הספר בדפוס מאירגרף. מתנה למורה, מתנות מקסימות לסוף שנה למסיימי גן חובה, פולדר לתעודה, מגנטים, עיצובים נפלאים לאקלים כיתתי: טיפה של נחת, לוח הכפל, תיקיות, עפרונות, מגנטים, מחברות ועוד.

אספקה תוך ימים ספורים, הדפסה על נייר איכותי, עם לוגו בית הספר. ניתן לפתח רעיונות למוצרים נוספים לפי צורך.

שיטה מצויינת וכייפית לפתוח את השנה.